Lagkassa FCH P00

Svenska Handelsbanken, Stortorget Helsingborg

Clearing nr: 6751

Konto nr: 471 044 768

(Konto ägare Morten/Charlotta Jerleke)

Följande rutin gäller för cupbetalningar eller annan lag aktivitet:
Betalning via internet eller direkt på bankkontor till bankkonto på Svenska Handelsbanken ovan

Meddelande: 1.Spelarnamn 2.Cup det avser (Obs endast 10 tecken, använd initialer om det blir krångligt).

Om man betalar in till två olika cuper vill vi gärna ha två överföringar, så blir det enkelt att stämma av.

Lagkassan kommer att vara till för killarna för cuper, träningsläger, inköp av saker till laget och övriga aktiviteter.
Överskott från försäljning i samband med ex kioskverksamhet vid matcher/sammandrag går oavkortat till lagkassan.

Lagkassan är endast till för medlemmar i FCH P00

(har man slutat i laget har man inget krav på återbetalning via lagets lagkassa)

FCH P00 lagkassa per 2015-08-18 = 15.042 SEK